Segersjö :D

Ska berätta om helgen nu :)
I fredags blev det att åka till Segersjö på fälttävlan.
Det var mkt skojj o Lyran o Seppo var så duktiga så :D<3
På fredagen var det bara dressyr för Lyran.
Så när vi kom fram o Tord hade börjat rida fram tappa hon en sko.
Men han fick på den igen o red efter ett tag dressyren :)
O det gick braa :D
På kvällen åkte vi till uppstallningen o fixa med hästarna o sen blev det att sova ca halv 12-12.
Nästa morgon blev det upp vid 7 o jag var trött, haha!
Fixa hästarna o nu var det dags för Seppos dressyr o efter det skulle båda gå terräng :)
O det gick braa det med , hehe.
Båda hästarna var skitduktiga o dessutom var det Seppos första *** :D
Sen på kvällen blev det att äta pizza, haha!
Sen återigen till uppstallningen o fixa pållarna o sen blev det film men jag somna, hehe.
söndagen blev det upp vid samma tid o då var det inte fint väder längre (n)
O under dagen var det hoppning för båda hästarna :)
O fy fan vad blöt o lerig jag blev av att gå med hästarna...
Jag blev ett leermoonster, haha, naeevars så illa var det inte men nästan ;)
Men iaf, hoppningen gick bra o hästarna var jättefina :D
Lyran var felfri o Seppo rev två men det var ju verkligen inget braa underlag o det var ju jättejobbigt för dem att hoppa då men de var så duuktiga så :D <3
Så med Lyran kom han på 5 plats :D
Båda hästarna var så duktiga så o det har varit jätteskojjiga dagar, hehe.
Men när vi skulle åka hem satt såklart lastbilen fast i leran o det fick komma en traktor o dra upp den, haha!
Sen åkte vi o åt lite o sen blev det att åka hem.
Var hemma ca 19.
O när vi kom till lite innan motala (?) var det snö i dikena!
Snö i augusti!
Fy fan, haha!
O innan jag åkte hem red jag en lugn sväng med min älskade Tärnmin :D<33
Men som sagt, det har varit en toppenhelg o skitskojj :D
Lite bilder kmr också ^^


Sööta Seppo :D<3

Seppo <3

Lyraan <3

Seppo <3

Lyran o Seppo i sina boxar :)

Lyran <3 (väldigt suddig men Loyran var såå söt så, hehe)

Seppos näsa ^^

Seppo <3

En annan del av stallet :)

Traktorn drar iväg på lastbilen, haha ^^