Älska ponnyhelga :D<3

Igår o idag har vi varit påmantorps travbana me klassen o kört lite shettisar o stora hästar :)
Det har varit skojj o idag hade vi typ en liten tävling me shettisarna o man körde en liten bana med koner o sånt.
O jag kom tvåa haha! :D
Det har varit två skojj dagar.

Sen varte att hoppa min lilla Helga tjejj :D<33
O idag är hon värd en miljon nästan <3
Hade poänghoppning o jag kom typ tvåa eller trea, vet inte riktigt. Hehe.
Men det roliga var att Lilla Bästa HelgaPonnyn hoppa 95 cm!
Det brukar hon verkligen inte göra men det gjorde hon det lilla sööta plutten (L)
Fast första gången stanna o o andra gången tänkte hon stanna men ångra sig o hoppa lite konstigt o bara sköt upp baken värsta högt så jag höll på att flyga åt helvete, haha!
Så när vi landat hängde jag framför sadeln o det tyckte hon var lite läskigt o stack nästan iväg en bit men jag lyckades komma tillbaka i sadeln, hehe.
Men det var verlkigen nära att jag åkte av för fan vad jag såg marken.
Så nu är jag jätteglad för att lilla Helga vågade hoppa, hehe (L)
Ha det braa allihopa!

Kram kram


Blev en bild på Fiina Melvin o Fiina Helga <33
Melvin - otroligt saknad </33
Helga - Älskad <33