<3

Imorse vakna jag 9 ... men kom på sen att man skulle ställa om klockan så den var bara 8, hehe.
Åkte till Tärnmin vid 10 :)<3
Började borsta o det o märkte att han inte ville stödja på ena benet riktigt så kolla i hoven o där satt det världens jävla bamsesten!
Den täckte nästan hela hoven o hade kilat fast sig i skon.
Så försökte först bända loss den men gick inte för då höll hela skon på att åka med :O
Sen försökte jag dra bort den med en tång men det funka inte heller o den rubbades verkligen inte.
Så tillsist slog jag så hårt jag bara kunde på den o först rörde den sig inte men sen börja den lossna mer o mer o tillsist haka den ur.
O den var även ganska vass på insidan så skulle inte förvåna mej ifall han fått en hovböld...
Men red ut en sväng o han trampa på bra o jag kände inget så får väl hoppas att han är lika fräsch imorn.
Sen blev jag sen o var såå näära att missa bussen!
Men hann o var hemma vid 1 igen ;)
Då tänkte jag att jag skulle vara lite händig o laga cykeln, haha ^^
O det mesta lyckades jag fixa... allt förutom bromsen, haha!
Men det var iaf nåt ;)
Sen blev det att äta lite snabbt o sen åka till Marseille :) <3
När jag kom dit stod det en kanin i stallet, hahah!
O den ska visst bo där nu o den var jättesöt :P
Sen efter ett tag red Camen o jag till grillplatsen o tillbaka o snacka om att Marseille var pigg!
Hela tiden bara ville han öka i galoppen när jag bromsa blev han sur, haha.
Men han är ju för gullig lilla hästen :D
Sen åkte vi hem till Camen o gjorde Scones :)

Gonatt med er nu blire film <3