Time for Rederiet! ^^ Naeevars blogga först!

HejjHopp gott folk :D
Nu är jag hemma o har precis ätit, hehe.
Red först Tärnmin idag... o för ovanlighetens skull är jag sur på honom idag.
För jag tänkte rida dressyr borta på gräsvallen men det hade inte han lust med...
Så han var som om han var helt jäkla stelopererad elr nåt o skitlat!
Antingen sprang han jättefort elr jättelångsamt o ville inte alls o skänkelvikning var det som om han aldrig hade gjort förr.
Han bara typ "naee jag kan bara springa rakt fram".
O då blev jag lite irriterad eftersom han går hur bra som helst när man rider dressyr i paddocken, haha.
Men på slutet var han riktigt fin trots allt (y)
Sen red jag Ebba o hon var så duktig så :D
Hade inga latfasoner för sig iaf ^^
Sen direkt till Marseille :D
Först red jag ut LR o sen gick jag ner i hagen o skutta lite studs :)
Inte riktigt lika explosionsklar idag som tur var!
Tog det jättebra från början så tog det bara 3 ggr typ o sen fick det räcka eftersom han var så duktig :D

Det känns som om jag borde ta tag i det där jäkla naturkunskapsarbetet...
Men ooorkar inte, så ska göra en liten film på Marsen istället, haha ^^ <3
Vi hörs!