Marsen repar magplattan! ^^

Strålande kallt o skönt vinterväder idag!
Härligt o vara ute.
Skulle bara vara snö på det här också så att det gick o rida ordentligt...
Tärnmins fick en lugn skrittur! :)
Lite lagom lugnt, men idag var hans ben bättre faktiskt (y)
Älskade lilla pålle <3
Sen blev det Marsen som fick skutta idag!
O han var så jäkla duktig, RIKTIG hoppkuse! :D
Eftersom han gått ordentligt ett par dagar tidigare nu o verkligen kommit rätt i dressyren var han superlugn idag, vilket alltid är positivt när man ska hoppa.
Han låg kvar o vänta jättefint innan hindrena nästan alla gånger!
O det händer inte ofta kan jag säga, haha!
Hoppa lite kombinationer o tänkte sen att jag ska prova nåt nytt o hoppade diagonalt över två hinder :)
En oxer o ett räcke på ca metern o första gången blev han nervös o fatta inte vad han skulle göra men det var bara att säga till honom att fortsätta o då gjorde han det o gångerna efter det fatta han precis vad det handla om! ;)
Skönt att han alltid tänker sig för om det är nåt han inte fattar (y)
Mkt skojj att han gjorde det så bra idag <3
Finis!
På tal om nåt helt annat nu, jag har en kalender som jag skriver upp vilka hästar jag rider varje dag, ibörjan var det mest för att hålla koll på hur mkt Tärnmin o Marsen rids.
Men det senaste året har jag skrivit upp varenda en!
Räknade över idag och kom fram till att jag under 2011 ridit 1052 ggr/ridpass elr hur man nu uttrycker sig, hehe.
Den månad med flest ridturer var nu i december - 111!
Tyckte det var lite kul fakta bara, haha ^^
Får se om jag uppdaterar nåt mer under kvällen!
Annars, gött nytt år på er folket! :D