Ridsportsgalan! :D

Hejj Hopp! :D
Idag sov jag typ till 9, bara 6 timmar så var lite trött haha!
Camen o jag åt frukost o efter ett tag åkte vi till pållarna :D<3
Fixa i stallet, spåna o grejja o red en sväng o Marsen var så duktig så o hade superkort galopp en gång!
Sen gick vi från stallet o jag åkte med 4 tåget hem till Mjölby igen.
Åkte vid 6 till Tärnmin o red lite dressyr i ridhuset o han var ganksa duktig :D<3
Ngt stel men det får han väl vara nu när han vilat 4 dagar under veckan (n)

Lördagen - ridsportgalan på kvällen! :D
Aa som sagt!
Red Tärnmin på fm, åkte sen hem o fixa iordning mej o vid ca halv 5 kom Camen!
Sen åkte vi till Mjölby ridklubb o åkte buss till konsert o kongress.
Kvällen var verkligen heltoppen o mkt trevligt folk!
Ca halv 2-2 gick bussen hem igen, hade kunnat stanna längre haha!
Fy fan vilken kväll! :D

Fredagen 28/1-11 var det dags för Marseilles första hoppträning sedan november! :D<3
Blev riktigt mkt galopp och han skötte sig super!

Nu kmr lite bilder från dagarna!

Kram <3


Marseille <3

<3

Camen o Jag xD haha!

Mupp jag xD ^^