Älska Mars-språng! :D

Eftermiddagen/kvällen blev bra trots värmen :)
Åkte o red Marsen som gick mkt bra men var lite för pigg i början haha, o hoppade dessutom så han slarva lite när det gick för fort ^^
Men höjde upp en del o då bromsa han o hoppa jättefina (!) språng! <3
Så blev lite träning att galoppera mot hinder o lite teknikträning på för fram o bakben o han gick mkt bra på allt! :D
Duktiga häst! <3
Är så himla härlig o hoppa för sprången känns som faan kan jag lova, haha ^^
Sen blev det att åka med Amanda till hennes stall o så red vi hennes hästar :)
Först fick jag prova Malva o hon var mkt rolig o fin :D
Lite sådär min modell på häst, mjuk o härlig!
Sen bytte vi så att jag prova Leo o det var lite svårare för där var man tvungen att hålla i lite mer o som sagt, jag är kleen!
Men även väldigt fin häst när hon väl gick bra! :D
Sen åkte vi o åt grillat o sedan hem en sväng till Amanda o hade trevligt! :)<3
Sen for jag hem med 10-tåget o imorn blire jobb som vanligt ;)
Ha det gött folket!

Kram kram! <3