Så det kan bli...

Som jag skrev i förra inlägget blev jag tillkickad på foten av Lyran på färjan hem.
O åkte först idag o kolla det...
Först till vårdcentralen i vadstena o de sa att det var tvunget att röntgas så fick åka till motala o röntga foten.
O brutet var det inte som tur var, men det har typ slagits upp en flisa ur ett av benen i foten men det var inget man gipsa för utan det ska få läka ihop själv igen.
Vilken tur jag har! :D
Slapp gips o kan rida som vanligt, elr rättare sagt, ganska som vanligt.
Men det duger (y)
Efter det åkte jag o titta lite på skolavslutningskläder o efter det blev det att åka till min lille griishäst :D<3
Som jag inte sett på en vecka nu!
O snacka om att han blivit feeet!
Så nu är det hårdträning som gäller!
O idag blev det hoppträning, ganska lugnt eftersom han vilat en vecka nu.
Men han var duktig men blev lite trött på slutet men försökte så gott han kunde.
O foten hängde med också, haha ^^
Har nu packat upp nästan allt från resan o håller på att tvätta lite smutsvätt så ska väl fortsätta med det o sedan duscha.
Så jag säger gonatt redan nu, hehe!