Jävla blogg.se...

Dagen har varit good :)
Ridit Lyran, Aldrie, Ville, Pikabo o Marsen :)
Seppo fick longeras o Ia red Tärnmin.
Alla hästarna har varit duktiga, inte mkt att säga idag faktiskt.
Jo, förresten klippte även Seppo idag.
Dags att börja klippa alla nu.
O han blev lite halv sådär snygg haha ^^
Iår får de nämligen helklippning nu första gången, o jag har aldrig klippt "en hel" häst nån gång!
Då menar jag inte att jag aldrig har avslutat en klippning utan att jag aldrig rakat hästen så gott som helt o hållet, haha ^^
Men även om han inte blev snygg så blir han nog inte lika svettig iaf, huvudsaken ;)
Nu blire lite bilder istället :)

Kram kram <3

Åter igen dampar den här jävla blogg-sidan o nu blir jag fan galen på den!!
Inga bilder idag heller...
Är det fan bara min dator som laggar på att ladda upp bilder elr?