Sovmorron

Hej hej!
Idag blev det sovmorron till halv åtta.
Har sovit riktigt lilla inatt, vet inte varför.
Igår kväll vare iaf hoppträning, blev Marseille som fick vara med eftersom Tärnmin häromdan gjorde sig illa lite grann.
Elr så farligt har det inte varit men tror han trampa på nåt vasst under en ridtur när jag var på hemväg o börja linka fram i skritten men sedan försvann det. Trava lite o då kändes det lite lite lite grann.
Så dagen efter longera jag inne o den som inte visste om det skulle nog inte ens reagera men jag tyckte det var lite kvar.
Har han trampat på nåt blir det ju lätt ömt efteråt liksom.
Men eftersom han bara rörde sig finare o finare när jag longera så har jag skrittat honom iallafall :)
O igårkväll longera jag igen o han såg fin ut så idag tänker jag rida honom lite mer o trava o så :)
Får vi se vart vi hamnar helt enkelt.
Hoppningen med Marseille igår gick iaf sådär.
Det blev som vanligt lite på o av fram till hinder tkr jag.
Han har inte hoppat på över en vecka heller då jag har lagt ner mest tid på dressyren o den förvända galoppen de senaste dagarna.
Men iaf, får liksom inte till det på linjerna.
Det blir hafsigt o rörigt bara.                                                                                                                             O så blir det inte så bra hehe.
Men men, så äre :)