@ flyinge

Igår förmiddag började vi rulla mot Skåne - igen!
Resan ner gick denna gång ganska bra, haha.
Lund var dock ingen transportvänlig stad...
Fick ett litet infall och tänkte att jag ska åka förbi vandrarhemmet och checka in innan jag åker till uppstallningen.
Och det var såå trångt!!
Fick vända och backa och krångla och grejja o lund-borna tittade på mej som om jag kom från månen.
Hade nog aldrig sett en hästtransport i stan tidigare, he he..
Men fram kom vi och när kommit iordning med box och allt tog vi en ridtur.
Marseille var väldigt pigg och laddad och kändes på G!
När allt var fixat och Marseille hade fått kvällsmat åkte jag tillbaka, åt på McDonalds och lyckades sedan hitta tillbaka till vandrarhemmet :)

Idag har varit en ganska lugn dag.
Gick upp strax före 7 och åkte och gav frukost.
Sedan gick vi en promenix och sedan var det ganska mkt döttid.
Satte mig och slumra i bilen, jätteskönt.
Sedan började det bli dags att åka till tävlingsplatsen ca 12, gick hoppbanan och kikade lite.
Började rida fram och det kändes bra!
Fick 52 straff i dressyren vilket jag tkr var helt okej.
Iallafall för att vara i Skåne!
Är ju väldigt mkt svårare här och väldigt mkt större motstånd..
Så det var jag ganska nöjd med, han kändes väldigt fin!
Sen till hoppningen som gick såå bra!!
Felfri runda - igen!!
Fjärde felfria banhoppningen irad och jag kan nästan inte tro det.
Det tog två år med rivande men nu sitter den säkrare än nånsin!
Känns jättebra.
Åkte sedan tillbaka med Marseille och sedan var det dags att gå terrängbanan!
Den såg bra ut. 
Ungefär samma svårighetsgrad som tågarp.
Men en jättelurig spets...
Ska försöka ta en bild på den ikväll när jag går banan igen.
Så tror jag ni fattar, hehe ;)
Naee nu dax att åka tillbaka och ta en promenad med Marseille och sedan kolla banan!
Vi hörs!