Lördag!

Hej hopp!
I förmiddags tog Mimmi och jag lite utflykter till sharpman och travshopen.
Ett långt gri,skaft att ha när man åker iväg fick hänga med hem :)
Därefter hade jag lite annat pyssel att grejja med och sedan klämde jag in en ordentlig uteritt med Tärnmin.
Var ute en bra stund och red ordentligt i alla gångarter och han var jättefin.
Sedan iväg för att rida Calle.
Cilla och jag hoppade lite idag och Mimmi var med och fottade!
Så nu har jag faktiskt några bilder på Calle.
Har bara haft filmer tidigare.
Är nöjd med honom idag, tycker han var lydigare än vanligt och gjorde sakerna bra.
Givetvis MKT att slipa vidare på men är skönt att det går åt rätt håll iaf :)
Håller nu på att ladda filmisen och systemisen inför morgondagen då det väntar CR hoppning hos Lilja med Tärnmin för mej och Valle och Cilla.
Blir spännade, hoppas på bra väder!
 
Rött schabrak Valle
Blått schabrak Calle 
(y)