Don´t bring flowers after i´m dead

Tjaa, sista timmarna på 2016 är på G.
Kan bara säga en sak, firande o traditioner är så himla överdrivet.
Okej, sorry alla ni som tkr att det är jätteviktigt, men jag känner bara att det är helt trist.
Kunde nästan inte känt kvällen tristare än det här typ.. hehe!
Ni får tycka att det är superkul o jätteviktigt men jag tkr bara det känns allmänt jobbigt.
Men nu laddar vi upp inför nytt år och nya möjligheter.
Så sa jag säkert förra året och jag vet att jag tänkte att det 2016 skulle bli sååå bra o så mkt bättre än 2015, o kan  lätt säga att 2015 och 2016 är två av de sämsta åren jag varit med om.
Jag känner inte att nånting jag gjort har blivit nåt särskilt lyckat, så därför hoppas jag en gång till nu, haha.
Att 2017 ska bli ett bättre år.
Om det blir så återstår att se.
 
Dagen har egentligen inte gått super ens till en början.
Ingen av hästarna har gått jättebra heller.
Dock varte terrängbanebesök med Kladdeladde.
Skuttade runt lite 90 och 100 cm hinder.
O hon var helt galet pigg!
Ett tillfälle när kompisen galoppera iväg blev hon helt knäpp och hoppa och studsa och for runt överallt och ju mer jag höll i desto mer hoppa hon runt och alldeles kring hörnet kom ett nerhopp o jag ville inte att hon skulle kasta sig ner.
Men tillslut blunda jag hoppades på det bästa typ, haha.
O hon landa på alla 4 benen iaf o drog sedan järnet efter den andra.
Fick ta tag riktigt ordentligt för att få stopp på henne.
O att hon beter sig såhär, känns bra!
Haha låter kanske inte riktigt sunt men det enda hon har i tankarna är att ta sig över och ligger verkligen på.
O det är ju precis min stil på häst.
Men vi måste nog hitta ett sätt att ta lite kontroll också haha.
Annars kommer vi inte längre än lägre nivå.
Men som sagt, det är precis som Marseille o jag gillar det tänket.
Nu måste vi bara hitta rätt verktyg för att allt ska sitta finfint.
Tkr att hon bara blir mer och mer på för varje gång vi varit på terrängbanan?
Undrar vart detta slutar hah....
Naeevars jag tror det blir bra, känns väldigt rätt iaf.
Även om det inte ser så bra ut för tillf'ället ;)
 
Naee, ska inte uppehålla er mer, nu kastar vi ut det gamla året o satsar på nytt och fräscht frånome imorn!
Ha en bra kväll gott folk! <3
 
Haha hittade några bilder från "Drullens" första tävling ;)
Då var han lite imponerad över hindrena, kan man inte påstå att han är idag haha
"Fotenivirvelnskadeva" ^^