Envis förkylning

Klar för idag....
O är verkligen inte på hugget.
Jäkla envis förkylning som inte ger med sig.
Som sagt, det händer bara nån gång om året o det var väl dags nu.
Men tror nog fasen det var några år sedan det blev såhär dant.
Febern har nog försvunnit, men halsen, o huvudet gör ont.
Kan knappt prata vettigt heller för jag är så himla hes.
Skulle ringa ett par samtal på jobbet idag men kände bara att fan jag reder inte ut det här asså.
Ingen kommer höra vad jag säger 😂
Så ja, har inte ridit fullt ut de här dagarna nu.
Tärnmin, Kladde o Marseille är ridna idag.
Så fick Lador stå över,
Vet inte varför det känns som att det var så olägligt att bli sjuk just nu, för egentligen har jag väl inget särskilt som måste passas.
Är väl det att jag alltid tkr att det är olägligt att va sjuk haha.
Men jaja, hästarna får gå lite om vartannat helt enkelt.
Imorn är tanken att åka på hopplektion iaf!
Vem eller vilka det blir är lite oklart.
Återstår att se.
Nu har hästarna kommit in i rutinerna på nya stället.
Första dagarna såg de ut som frågetecken när de skulle gå in o verkade inte fatta nåt av vad de skulle göra ungefär.
Nu är de lika laddade som de andra hästarna när de får komma in typ.
Lador var riktigt på G idag vid insläpp.
Så de börjar nog komma tillrätta.
Eller, det verkade de ha gjort redan första dagen typ men aa.
Känns som att de har stått där mkt längre än de har.
Är ju bara en vecka.
Men de trivs nog utmärkt tror jag!
Nu ska jag ta o göra mej iordning för att gå o lägga mej.
Sov nästan ingenting efter jobbet imorse.
Mådde så himla illa så det var helt sanslöst.
Kunde verkligen inte sova.
Har en lustig förmåga att alltid må illa när jag har ont i halsen.
Hoppas på att kunna sova några timmar nu före jobbet.
Känner att det behövs...
Får hålla ut under veckan.
Helgen kommer bli jättelugn.
Har inget inplanerat o tänker inte planera in ngt heller.
Ska faktiskt för en gång skull vila lite.
Vet inte när det hände sist så känner att det är dags för det nu 😉
Ha det bra!