Försvunna byxor!

Det största bekymret idag var ju helt klart besvärligt!
Mina favorit skinnbyxor har varit försvunna en tid, fattar inte vart de kan va.
Har vänt upp o ner på precis allt o de finns ingenstans.
Har för mej att jag bytte om på ett ställe o att jag inte sett dem sen dess.
Så jag sa att det måste helt enkelt va så att nån har snott dem!
Då vare en som sa "vafan ska folk med dina byxor till?!"
Ja inte fan vet jag men nån har väl siktat in sig på att de ska ha dem!
Allså blir helt sne!
Hur kan de bara försvinna sådär?
Men jaja, köpte de relativt billigt på en ålandskryssning för nåt år sedan, så äe väl inte hela världen.
Men fan, sur blir jag.
Kan inte släppa det riktigt 😜

Dagen har bestått av ridning o jobb,
As usual, nu hoppas jag dessutom skären kommer vilken dag som helst.
Tärnmin ska på CR på lör o kan inte se ut som han gör hehe 😂