Gonatt

Gokväll!
Har för typ 700de gången konstaterat att jag är alldeles för trött för att hoppa lektion sent på kvällen.
Det gick sådär, Tärnmin var lite "tung" på bettet som såklart kommer sv lite dåligt bakbensengagemang...
O eftersom jag var så trött i skallen så orkade jag inte jobba igenom det riktigt.
Får trimma till honom lite imorn.
De andra red jag tidigare på dagen o de har skött sig.
Kladde dressyrade o det gick verkligen inte felfritt.
Hon var jättepigg av nån anledning o jättespringig.
O visst, hon hoppade o for runt lite grann men tkr ändå att jag kom för under ett litet, litet snäpp.
Men jag är helt övertygad om att det här bara är en stelhet, en tröskel som vi näste komma över.
För hon är helt plötsligt bättre i det varv som varit dåligt hela tiden.
O när man jobbat en stund börjar hon frusta o fräsa jättemkt.
Så jag kär ett litet tag till med mitt tänk.
Så får vi se vilket håll det går åt.
Naee nu måste jag sova, börjar jobba snart.
Gonatt 😘