Kaaaallt

Tillslut var jag hemma efter en lång natt - imorse kl 9....
Usch gjorde ett väldigt dåligt jobb inatt kände jag, jag skulle inte försökt utmana den där jäkla snödrivan allså.
Det var ett dåligt beslut, ett väldigt onödigt dåligt beslut....
Tappade två timmar på det där.
O när bärgaren väl hade kommit o skulle spänna fast den så skulle jag bara lysa under för att försöka hitta den andra kroken då det jävlades en del.
Samtidigt höll jag i en kedja som jag  givetvis tappade när jag ålade runt på marken.
Fick den rakt på läppen o det bara rann blod, haha.
Såg fan helt brutal ut sen 😂
Men läppen sägs ju vara av bra läk-kött, o redan nu har svullnaden gått ner.
Så syns bara ett jack nu 👍
Tillslut var jag hemma o vilade ett tag innan det var dags igen.

Hästarna har idag bara ridits en halvtimme var på banan.
Hade inte tillgång till bil idag så var tvungen att anpassa efter när jag kunde skjuts o hämtning.
Inte riktigt nöjd med passen idag, red som sagt på banan eftersom det blev rätt korta pass o det är lite halkigt där.
Så de kändes lite spända i gången o inte riktigt att de litade på fästet.
Gick lite försiktigt liksom, men nu har de fått två stycken "underhållspass" o bara joggat runt, återhämtat sig efter allt snöpulsande.
Så imorn drar vi nog ut i snön igen.
Det märks skillnad på att på att bara ha 2 hästar att motionera jämfört med 3.
2 är lite för lite, 3 är lagom hehe.
Men i det här vädret gör det iofs inget.
Håller för fan på att förfrysa hela kroppen känns det som.
Dock är min stora vinterjacka riktigt varm o skön.
Händerna, fötterna o benen däremot är det lite sämre med.
Aja, hoppas det här är sista rycket nu o våren kikar fram snart...
(null)