Senfix

Har fått ett paket idag!
Har köpt Senfix, ett vallörtsliniment för senskador som jag tänkte köra på Lador nu under igångsättning.
Personen på Alyose som jag pratade med sa att detta var bäst för en "gammal" skada när man ska sätta igång.
För att minska risken för att senan drabbas av blödningar eftersom den successivt behöver öka elasticiteten igen.
Var egentligen intresserad av vallörtsbladen när han nyligen gjort sig illa.
Men pga den långa vintern o torra våren så har de inte plockats upp ur marken än o därför inte ens tillverkats.
O blev istället rekommenderad detta då eftersom skadan nu är läkt 😊
Köpte även en sak tänkt till Kladde men eftersom läget är lite osäkert o jag inväntar återbesöket om tre veckor som jag tror (tyvärr) kmr ge svar på att det eventuellt kmr behövas andra åtgärder, så vill jag inte börja med en massa nytt nu.
Ifall det av nån anledning skulle "dölja" skadorna osv.
Jag har tyvärr lite dåliga vibbar för hennes del, men låter det vara osagt tills hon ska tillbaka.
Vem vet, allt kanske ser jättebra ut o då är ingen gladare än jag.
Tänkte börja röra lite på henne i helgen . (null)