Fullt upp

Jösses, snacka om fullt schema.
Men idag nu på eftermiddagen fick jag en chans att andas lite.
Det var varit möten hit o dit o stallskötsel i det andra stallet flera gånger om dagen.
Stressigt liv...
Igår fick jag rida med tidspress, o det hatar jag.
Jag vill rida på eftermiddagarna/kvällarna.
Så jag kan dra ut på det om jag vill o verkligen kan hålla på hur länge jag vill.
Det gick inte igår.
O jag blir lite störd när mina rutiner bryts.
Har sovit extremt lite senaste dagarna, men imorn kmr det bli lite lugnare.
Så då räknar jag med att kunna slappa lite o sova ifatt på dagen.
Nu är det slut på jobbmöten för denna vecka iaf.
Så det mesta kan jag styra hemifrån nu slutet av veckan.
O på lördag är sista dagen med hästpassning dessutom så sen intar vi normala rutiner igen.
Hästarna har dock gått bra o är skötsamma.
Tänkte hoppa nån dag också, får se när de kan passa in 😊
Nu ska jag sooova. 
Är dödstrött efter en väldigt lång dag!
Gonatt 😴😴