Dressage

Joorå, jag börjar så smått vänja mej vid det här med att gå på kryckor..

Börjar kännas som vardagen nu o det känns som att det var evigheter sedan jag kunde gå som normalt folk.
O det känns även jävligt långt borta att vara återställd, mindre kul...
Solen har iaf varit framme hela dagen idag!
Började på förmiddagen med en fika i stan.
O som vanligt när jag är med blir det alltid såhär idiotisk.
Jag känpar mej upp för en lång jäkla trappa för att vi kommit fram till ett café vi ska ta, o när jag tillslut har tagit mej dit så äre stängt!
Så himla sur jag blev!
Vi tog iaf ett annat ställe, o det var gott 😉
Senare på dagen blev det ridning på Marseille o Kladde - dressyr.
Marseille kändes ganska bra, lite motsträvig i vänster varvet i korta galoppen på liten volt.
Travarbetet var bättre.
Kladdes känns stundtals riktigt bra!
Men sen helt plötsligt kommer de där huggen i bettet när det blir lite jobbigt.
Kör upp huvudet o blir låååång..
Men.. vi jobbar på!
Imorn ska jag nog försöka komma ut o galoppera på nån av dem.
Dock kontrollerad, lugn galopp haha!
Nu är det film-time o sova.
Imorn ska jag åka o titta på en clear round hoppning!
Ha ett bra valborgsfirande! 😃