Behandlad häst

Sådärså, hemma ifrån en resa till Halmstad o Spångfors.

Marseille har blivit checkad efter en liten misstanke om att nåt skulle va tokigt.
Den gamla skadan såg bra ut på röntgen men en liten behandling blev det istället.
Han ska vila i 4 dagar sedan köra igång precis som tidigare, även med hoppning o allt som han gjort framtills nu.
Inga konstigheter i träningen så.
Så får vi se vart vi hamnar.
Känns ganska positivt 👍

Imorn äre dax för tävling med Lador igen.
Har som sagt slutat att planera, o helt ärligt känns det mkt bättre att inte anta att saker ska bli av!
Ta det som det kmr o va glad för det man kommer iväg på.
Så imorn är tanken att vi ska hoppa vår första 120.
Hur det går återstår att se.
Kanske går åt skogen, men då har vi iallafall provat.
Eller så kmr jag inte ens iväg! 😂
Hehe joorå det ska jag väl göra.
Men på tal om det, en sak jag inte kan låta bli att skratta åt asså.
Väldigt många är ju så bekymrade över min bil, alla utom jag typ, haha.
Är jättemånga som frågar om bilen fortfarande går, eller om den startar, om jag har kört hela vägen med min bil osv.
Knappt nån vågar åka med mej, folk verkar på riktigt tro att man ska bli ståendes runt närmsta krök typ. 
O till på köpet så tror många att jag kör väldigt slarvigt o vårdslöst.
O när folk väl har åkt med mej brukar folk ångra sig, snarare kör jag åt det lugna hållet.
På jobbet tkr alla att jag kör "mesigt".
Så det är ju lite komiskt vad man ger för intryck.
Men iallafall, häromdagen var det en som frågade om jag visste nån gammal, dålig bil till salu. 
Då sa jag att han kan få köpa min om han vill.
Fick till svar att min är väl
Inte så dålig? 
Han ville skaffa nåt i princip skrotfärdigt o tyckte min verkade alldeles för bra för det.
Sa det att han är då fasen den första som INTE menar att den är för dålig hahah!! 
Vet inte riktigt varför så många oroar sig över min bil, kanske är folk nervösa för att de ska bli tvugna att åka o hämta mej nånstans.
Men kan loooova er som är nervösa att jag inte kommer ringa o kräva att nån ska komma o hjälpa mej 😂
Däremot så ringde jag o skämtade med pappa en gång för några år sedan när jag var på tävling i Skåne.
Jag sa att bilen gått sönder o att de från assistancekåren sa att generatorn gått sönder, o om han inte kunde hyra en dragbil o komma o hämta mej.
Då blev han upprörd kan jag säga.
O svor över hur förbannat dålig bil jg hade hahah!!
Inga som förstår min skämt, o det är ju fasen inte konstigt 😂

Nu ska jag dra mig till sängen o försöka sova lite.
Vi hörs imorn!