Sjuuuuuk

Äntligen lagt mej till rätta i sängen o kommer somna tidigt!
Är sjuk idag....
Hade rätt mkt feber vid lunch idag o känner mej fortfarande rätt matt.
Ont i halsen o snuvig som fan...
Men det är ingen som gör jobbet åt mej för det.
Chefen är ledig några dager så har dessutom helhetsansvaret för tillfället,
Bara bita ihop.
Hästarna tar ju inte hand om sig själv heller så ja, får säga att min dag varit lite träig.
Är sååååå trött på alla människor som dessutom tror att det bara är att komma o gå som man vill.
Kan nästan tro man bedriver nån jävla upp-passningsservice här.
Naee dessa personer dissar jag idag.

Men om vi börjar med gårdagen då.
Tärnmin fick åka på lektionen, o han gick faktiskt bra.
Det som var roligast var att uppvärmningen (dressyrarbetet) gick mkt bättre än det gjort på senaste tiden.
Kändes riktigt bra att komma förbi den där tröskeln igår,
Sen gick hoppningen också bra.
Jag säger då det, om det är nåt jag kan så är det att rida effektivt 😂
Jag vinner inte stilpriset men jag sätter mkt mod i hästarna.
Över, under eller igenom.
Fick bara fina framåtlägen på alla hinder o Tärnmin hoppade bra!
Känns bra 👍
Idag fick Tärnmin skritta ut en sväng.
Så kör vi på nåt annat imorn.
Lador longerade jag idag o han jobbade på bra.
Imorn ska han iväg o ridas ut med lite trevligt sällskap.
O han ska få träffa sitt resesällskap Lea 😊
Han brukar bli lugn o cool av att ha sällskap med sig när han kommer till nya platser.
Märks att han trivs med det.
Det blir nog kul.
Sen får vi se vad vi hittar på mer under dagen.
Lite beroende på hur jag mår givetvis.
Är rätt slut nu.
O lång nattrunda väntar också.
Bäst jag sover nu.
Gonatt!