Skön kväll med kusarna

Det känns lite sisodär, snart är sommarn slut o jag känner inte att gjort nåt kul över huvudtaget knappt.

Jag har faktiskt bestämt att jag ska åka på en resa nån helg när allt lugnat ner sig lite.
Behöver nog komma härifrån nåt dygn för garanterat kmr jag börja sakna det jag har hemma, hehe...
Hör bara alla andra hur de åker iväg på en massa roliga saker med vänner osv.
Jag skulle tycka det var superkul att komma iväg så men det duger gott att åka bort själv också 😉
Jag gör samma dag ut o dag in året runt.
O jag vill inte göra så mkt annat heller, men jag gillar ju verkligen att träffa folk så det fattas ju om jag säger så.
Så ja, jag vill komma iväg o hitta på nåt.
Men först längtar jag efter att alla ska komma tillbaka från semestern på jobbet.
Nu o två veckor framåt är det dubbla rundor, som set typ varit i all evighet känns det som.
Långgrundan först o sen dra till Ödeshög o köra några timmar till där.
Är så himla skönt att rida på kvällen o bara slappa liksom.
Naee, sovtajm o ladda inför nattens bilkörning 💤💤