Tufft nu

Jösses, känns som jag sagt det föööör många gånger.
Men nu äre det på riktigt, jag har bara skämtat tidigare 🤣
Såhär krisigt har det nog fan aldrig varit på jobbet.
Nog för att det var förjävllgt i somras men det här tar fan priset.
Alla är sjuka till höger o vänster.
Man blir ju fan deprimerad för mindre när de blir sjuka en efter en.
Idag körde jag till klockan 11 på morgonen, runda efter runda.
Har sedan 7000 mail som haglar in o allt annat som samlas på hög.
Så naee, för tillfället är det kämpigt.
Men det är ju samma för de flesta branscherna just nu o man kan ju bara göra så gott man kan.

Har inte hunnit åka iväg på träning den här veckan med hästarna.
Men tänker att jag ska åka iväg o hoppa lite själv i helgen.
De känns bra iaf i markjobbet 😊
Nästa vecka är förhoppningsvis tre stycken tillbaka på jobbet igen så det underlättar en del o då hoppas jag på att komma ifatt lite så jag kan planera in lite träningar för bägge hästarna.
Men först några helvetes dagar kvar… (null)
Det går bra nu 🙈