Har jag inte fattat...?

Jösses, jag har sovit en hel natt 😂
Första gången på vääääldigt länge som jag inte jobbat.
Kör ju sedan ett bra tag tillbaka 7 nätter i veckan.
Inte jätteroligt kanske men hur ofta har jag nåt som gör att jag inte kan liksom?
För mej är det viktigare att kunna anpassa dag-timmarna själv.
Så att jag kan dra iväg på träning på dagarna, veterinären eller vafasen som helst.
Så då kan jag lika gärna köra liksom 😊
Nu inatt däremot blir det dubbla rundor.
Så det kommer bli lite tufft iome att det då är Stockholmstidningar till Skänninge, Mantorp o hela Mjölby.
Det är ett jäkla farandes.
Men, men. 
Pengar ska in 😊

Door o Razzel jobbade på med en studsserie igår.
O jag fortsätter att jobba med sitsen.
Alltså jag fattar inte hur jag kan sitta så dåligt egentligen 😂
Visst jag vet att jag aldrig haft nån bra grundsits, men har väl nånstans trott att jag sitter hyggligt trots allt.
Sedan jag började rida hos Siri har jag insett att naee, jag hade visst tillome rätt kass sits.
Haha - den bistra sanningen faktiskt.
Vet inte om det är att ingen under alla år har påpekat det tillräckligt tydligt eller om jag inte förstått helt enkelt.
Men nu förstår jag o som jag sa i nåt tidigare inlägg.
Jag tyckte jag var på gång i somras.
Men nu har jag lagt av mej lite igen.
Så nu är det prio ett för min del.
Razzel känns faktiskt riktigt fin.
O när jag sitter rätt kommer han till sin rätt.
Han är ju väldigt tacksam på så sätt.
Door är lite mer komplicerad eftersom han kräver lite mer.
Kan dock säga att travarbetet var nära på magi igår!
Tror vi fick lite feeling för hur det ska vara under träningarna i söndags o tisdags.
Galoppen har vi mer att jobba på däremot.
Det är väldigt lång väg kvar till det fungerar som det ska med hoppningen igen.
Det känner jag verkligen tyvärr.
Men jag har fått lite ny gnista iaf.
Jag tränar mej själv på varje häst nu o försöker vara på mej själv så fort jag börjar slappa till.
O jag blir ju trött av att behöva arbeta o inte bara åka häst liksom 😂

Nu är ju det mesta inställt igen på grund av den nya Corona-vågen.
Så vi har en lång vinter framför oss att träna, träna o träna.
Ska lägga alla pengar o tid som jag har nu på att försöka komma framåt.
Sen om det funkar med just Door tävlingsmässigt får vara osagt tillsvidare.

Nu ska jag städa här hemma o sedan blir det ridning efter lunch.
Ha en trevlig helg!