Ny vecka

Okej, hoppningen i söndags då!
Razzle gick lite sisodär.
Tror han var lite tagen av klättringen dagen innan o den kraftiga värmen som kommit.
Han var inte riktigt så alert som han bör.
Inte riktigt de sprången som han ska ha.
Men ändå skötsam 😊
Door däremot, han är i nåt träningsflow just nu.
Känner bara typ "är det min häst som är sååååå fin!??" 😍
Avslutade även idag med lite större språng o han bara glider över utan ansträngning.
Han tar liksom inte ens i, hålen på stolparna börjar nästan ta slut o det är sååå lätta språng han gör!
Helt otroligt duktig är han.
Okej nu kanske jag skryter lite väl mkt om honom, men känner att jag kan få göra det.
För på söndag är det tävlingsdax o tyvärr tror jag att det kommer vara ungefär 0.000000% kvar av det flowet 😂
Han har inte varit på en framhoppning med andra hästar på snart tre månader.
Kan se redan nu hur det kan sluta, haha.
Jag har faktiskt inga förväntningar på att det kommer flyta på nånstans.
Razzle har inte tävlat på ett år heller liksom.
Men jag ska kämpa o göra mitt bästa 😊

Igår var det matkörning på jobbet.
Men hann ändå longera Lilleskutt på förmiddagen.
Lite kämpigt för honom med longering över cavaletti. 
Men jag är jättenöjd med hur han arbetade trots allt.
Idag har jag haft lite ridsällskap så Tärnmin o Lillen var ute o galopperade ur sig lite ordentligt på grusvägarna.
Långa, rejäla språng i bara flyta-på tempo.
O Razzle o Door gick på banan.
Just nu är det uppladdning inför helgens tävling så de närmaste dagarna blir det att se till att allt sitter 😃
Jag längtar till helgen.