Varannan dag-häst

Idag var Door lite vild...
Jag som var så nöjd med honom igår, haha.
Trodde han hade sprungit av sig överskottsenergin o lugnar ner hjärnan lite men icke.
Idag var det mkt drag mellan öronen igen.
Min bil är som sagt fortfarande trasig, så idag hade jag lånat en annan bil som jag inte brukar ha.
O den såg ju inte ut som min, det ser Door väääääldigt tydligt.
Han gillar inte när det står bilar på parkeringen som han inte känner igen 😂
Så han började redan där att gå som på nålar o spänna sig.
O då räckte det med en vind typ för att han skulle fara i luften likt en bomb.
Så han satte av i galopp o gick inte att stanna o jag tappade stigbyglarna men höll balansen ändå.
Ända tills att han tvärnita istället o slängde sig.
Då hängde jag typ framme vid öronen.
Men jag höll mej kvar.
Så naee, den första markkänningen på Door är fortfarande inte gjord 😆
Sen var han superspänd o hoppade iväg några fler gånger. 
Men vi satte fart direkt o började trava o galoppera istället.
Så visst blev det bättre, det blev det.
Men han var på G om man säger så.
Imorn för vi nog ta fram några sockerbitshinder eller nåt så han får jobba lite ordentligt o får nåt att tänka på.
Han har samlat på sig lite mkt energi för tillfället.
O lite vårkänslor på det tror jag 😊 (null)

(null)

(null)

(null)
Han ser rätt oskyldig ut, men skenet kan bedra 😂😜