Går troll i det här...

Hej på er.

Förra veckan tappade jag motivationen helt efter att jag skrev inlägget här.

Jag skulle på träning, MEN biljävlen gick sönder samma dag - igen!

Blev så trött på skiten så jag tappade allt.

Var sugen på att komma iväg efter rätt många veckor hemma nu. 

Men jaja.

Annars har förra veckan gått i ett, jobb o hästar om vartannat.

Men hästarna har känts rätt bra på hemmaplan iaf.

O sen idag skulle jag iväg på träning istället då.

Bilen funkar - steg ett.

Skulle åka med den nya hästen som varit här ett antal veckor nu.

Den är ung o ovan men jag trodde inte det skulle bli några jättebekymmer.

MEN, hästfan (😂) gick inte in i transporten....

Så missade träningen igen.

Det är lite motigt på träningsfronten just nu känner jag, haha.

Det är ju knappt att folk tror på mej längre men det ÄR ju varje gång nån jävla skit som sätter sig på tvären.

Men vi tar nya tag.

Hästen gick tillslut in o nu ska vi träna varje dag tills det funkar 😊

Nu - sova.

Mina dagar är fullspäckade med mkt jobb varje dag.

Var ett tag sedan man var utvilad, hehe.

Men pengar behövs ju.


Ni får ha det bra allihopa så får vi se om jag hinner med nån uppdatering snart igen 😊

(null)

(null)

(null)