Vackert men opraktiskt

Helgens jobb har varit tufft.
Körde tre rundor i lördags.
Var klar vid elva.
For runt ute i skogen i en massa snö.
O visst, det är vackert.
Men oj så opraktiskt när man ska köra.
Slängde mej på sängen direkt när jag kom hem i slockna i två-tre timmar.

Inatt har jag kört två rundor.
O givetvis fick jag punktering.
Svinkallt om fingrarna att slita med däckbyte i -13 grader.
Men tillslut var jag hemma.
Allt är ju så mkt lättare om det är barmark 😉

Samtidigt som jag säger att det är för mkt snö, så säger jag att det är för lite.
Det är inte tillräckligt med snö för att man ska slippa det hårda, knaggliga, halkiga marken när man ska rida utomhus.
Så hästarna gör fortfarande lite halvseriösa pass på hemmaplan.
Hoppas på att kunna få till nån träning nu i veckan för Door.

Naee hörrni, jag ska försöka sova lite grann nu. 
Fullt upp med jobb nästa vecka också så behöver försöka komma ifatt lite.
Blir väldigt sliten efter de här långkörningarna som är på helgerna just nu.
Ger er ett gäng bilder från det vackra men kalla vädret iaf ❄️ (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)