Höstrusket på G?

Jag vet inte??!
Men värmen ser ju ut att hålla i sig den kommande veckan iaf 😍
Hösten är inte min årstid... egentligen!
Men det är ändå nåt särskilt med det som jag gillar.
Jag brukar alltid säga att jag gillar att komma in i rutinerna igen.
O varför jag tkr så vet jag inte för egentligen har har ju samma rutiner året runt 😂
Men ändå det här när det börjar skymma på kvällen.
"Kryper in" på ridbanan med belysning  i mörkret o kör på med häst efter häst.
Det är ändå nåt med de rutinerna.
Under sommarn känns det som att man kommer o går lite mer o hästarna har inte samma rutiner på att komma in vid en särskild tid för att äta sitt eftermiddagskäk.
O sedan känner jag även nu att jag börjar komma iordning med sömnen igen.
Är mer trött på kvällen vilket gör att jag somnar lite tidigare.
Är inte dyyyyngtrött när jag ska jobba utan det går lite lättare o sedan vaknar jag piggare o tidigare på fm.
Det är alltid problem med sömnen varje sommar.
Så av dessa anledningar gillar jag att hösten är på intågande 😊

Jag har helt klart överansträngt ryggen med alla tunga lyft de senaste tre veckorna.
Är fortfarande inte helt bra efter det.
Men nu är jag iaf av med träningsvärken i hela kroppen efter förra veckans springande. 
Försöker tänka på att spara lite på ryggen så gott det går just nu.
Men ridningen känns finemang iaf 😊
O hästarna känns bra!
Lillen har ju varit upptagen med en hel del spekulanter de senaste två veckorna.
Vilket har gjort att han fått vila eller slappa emellan provridningarna.
Men igår red jag ett ordentligt trimpass på honom.
Lite jobbigt att få med högersidan framförallt i vänstervarv o där kom det lite protester som vi fick jobba igenom.
Tillslut frustade han "loss" ordentligt o jobbade fint.
Idag fick han longeras o även där jobba igenom lite spänningar som fanns.
Men avslutade riktigt bra, så nu är jag nöjd med honom.
Razzel jobbar på som vanligt igen, o både igår o idag kändes han riktigt fin!
Ska bli kul att komma ordentligt med hoppningen nu igen.
Träning bokad på lördag 😊
Tärnmin har kämpat på ordentligt senaste veckan.
Igår tog han några skutt, o det tkr han är väldigt roligt som vanligt.
Skitstark o vill helst bestämma själv var han ska hoppa av, hehe.
Han är rolig 😂
O lite grann får han hållas.
De två närmaste dagarna är lite oklara med vad hästarna ska göra.
Nånting ska de göra men inte riktigt bestämt.
Tärnmin kommer iaf få vila eftersom han inte är första prio.
Har lite begränsat med tid tis o ons nämligen.
Sedan kör vi på igen 😊
Ha det så bra allihop! (null)