Regn o snö

Nyduschad o mätt!
Börjar så smått tina upp efter tre ridpass i regn o snö..
Hästarna har gått bra!
Lador kändes riktigt bra idag, känns som att det börjar släppa till ytterligare lite nu.
Men usch vad blött det är överallt, nog för att jag gärna vill ha mildväder.
Men inte snöblandat regn o mildväder!
O nu ska det ju snart frysa på, på det här.
Helt värdelöst...
Hoppas verkligen att nästa gång det blir milt att det verkligen blir varmt o uppehåll så det kan torka upp nån gång.
Det lär ju vara minus ett tag framöver nu dock..
Men iaf, jag ser inte fram emot nattens jobb.
En person uteblev under natten som var så nu inatt måste jag åka till Ödeshög.
Vill inte!
Tkr inte om Ödeshög.
Men får härda ut helt enkelt.
Så det lär bli en lång natt.
Men imornkväll ska jag iaf åka på hopplektion, o det känns jätteroligt att komma iväg på!
Ser jag fram emot 😃
De två som inte åker får vi vad de får göra imorn.
Gonatt! (null)
 Blött