Snabb update

Inatt blev det tufft...
Två rundor igen o det blir samma nu inatt igenom
Men jaja.
Money, money.
Tillslut klar o drog vidare för att hämta bilen.
Den var så fiin!
Köpte även nya skär o ett nytt bett till Lador i lkpg.
Ett nytt kimblewick fast utan tungfrihet.
Så det provade jag idag,
Gick hyfsat bra!
Han känns lite sisådär mellan varven för tillfället, men avslutade mjuk o fin.
Välter inåt i höger o sticker ut med vänster bog.
Vi får jobba vidare ☺️
Sen fick Tärnmin ett lättare pass på banan.
Mins lektioner började visst redan imorn så ja, Tärnmin får väl åka o vara med på uppvärmningen,
Han är inte såpass mycket riden efter behandlingen att jag vill hoppa imorn.
Men det känns så löjligt om jag ska börja direkt med att jag inte kan komma 🙈
Så nu får jag fan ta o rulla iväg på den där uppvärmningen.
Kladde avslutade med en joggingsväng i det fina kvällsvädret.
O hon är suuupermjuk.
Vill bara att hon ska bli frisk nångång.
Det tar tid.....
Naee hörrni, nu somnar jag snart.
Natti!