Löördag :D

Hejjsan!
Nu var det ett tag sen jag blogga, bad bad!
O nu ska jag bara berätta att jag är sjukt arg på min cp mobil!
För som sagt, har ju köpt en ny mobil nu bara för att cp mobilen är dum i huvudet.
O den nya kan inte ha samma minneskort som den gamla...
O nu när jag hade tänkt att uppdatera o ladda upp bilder från fälttävlan i Runsten på finastee Lyran o Seppo så kan jag inte ladda upp bilderna för cp mobilen har stendött!
Den vägrar att slå på sig o ingen annan mobil kan ha minneskortet :@
Så det blir inga bilder därifrån nu...
Så aa, jag är jävligt arg nu!
Men det får väl bli lite andra bilder på Bästaste Tärnmin, Peeka o Ville :)<3
O kan nu berätta att på Tordträningen i onsdags var Marseille verkligen BÄST! :'D <3
Älskar hästen, han var så jävla duktig asså!
Ha det braa med er, nu ska jag försöka uppdatera lite oftare, haha ^^
Men baara försöka ;)


Finaste <33

<33

Peeka <3

Jag o Piccus <3

Villebuus <3

Ville <3

Kommentera här: