du ger mej styrkan som jag inte har själv<3

Hohoo alla :)
Börja dagen med att åka till Tärnmin :D<3
Det blev dressyr o det tyckte han var jobbigt, haha.
Men på slutet var han helt loss typ o jobba jättebra i båda varven.
Det enda som var trögt var faktiskt högeröppnan o det är det ju jämt så, hehe.
Men det var mkt bättre än vad det kan vara ibland (y)
Sen red jag Ebba, lite dressyr också :)<3
O hon skötte sig jättebra o gick faktiskt väldigt bra hon med :)
Skojjsigt skojjsigt!
Sen är det ju alltid sån stor skillnad att först rida Tärnmin o sen rida Ebba som har så himla´lätt för öppna o sånt, som inte han har, haha.
Inte bara det, storleksmässigt skiljer det ju fan 20 cm nästan, haha ^^
Jeppjepp sen blev det att åka tåg till Boxholm.
O det här var lite komiskt, för när tåget var nästan framme på station i Boxholm så åkte tåget skiitfort, verkligen!
Så det hann inte stanna innan själva station tog slut så det fortsatte en bra bit mot tranås!
Sen stanna det o så fick det backa tillbaka igen!
HAHA, snacka om yra ^^
Aa iaf, sen gick jag till Marseille :D<3
Red sedan ut en lugn sväng, elr aa, jag hade planerat en lugn sväng ;)
Marseille hurta på som fan o när vi skrittat nästan hela rundan börja han helt plötsligt trava o då tänkte jag att han fick väl trava en bit o då börja han galoppera värsta korta o fina galoppen helt plötsligt, haha (y)
Så han var så duktig så :)
Sen snygga jag till Pani lite o ryckte manen :)
Sen hem o nu är jag värsta förkyld så orkar inte göra nån endaste grej mer idag "/
Vill bara soova, hehe...
Men först lite bilder :)


Skabbis o Aldrie :)<3

Aldrie :)<3

Skabbis :)<3

Aldrie :)<3

Aldrie o jag, haha :)<3

<3

Tärnmin, Ville o Peeka :)<3

Pikabus! :)<3

Ville o Peeka :)<3

<3

Peeka :)<3

Ville :)<3

<3

<3

Pani :)<3

Tkr det är underligt att jag inte lyckas få en enda vettig bild på min fina häst? "/
Han är nämligen svårfotograferad, hehe.

Kommentera här: