Ganska trälig dag...

Idag har inget spännande hänt...
Elr jo nu ljuger jag, Sara o jag hade lite småkul mellan historia o religionlektionen, haha ^^
Sen blev det Burger King o då var jag komisk igen ;)
O sen när jag skulle till tåget för att åka mot Mjölby så fälldes grindarna ner precis när jag kom o det kom tåg, o mitt tåg stod redan på spåret o jag fick springa som en galning mot trappan o sedan upp på andra sidan o kuta över hela bussområdet för att sedan när jag var 15 m från tåget se att de stänger dörrarna!
Men då var det en snäll jäkel som körde så han bara vinka o öppna dörrarna igen!
Dagens ros till den tågchaffören ungefär, haha ^^
Så lite spännande har hänt.
Sen när jag kom hem från skolan åkte jag till Vadstena, tog influensavaccinet :)
Sen till stallet o red lite dressyr med båda kusarna o de gick rätt okej :)
Marsen ngt bättre än Tärnmin.
O ja, som sagt.
Inget mer vettigt att säga, så säger inget mer!
Laddar upp inför hoppträning imorn o de ser jag fram emot kan jag säga! :D

Kram kram!

Kommentera här: