Dax att sooova!

Gokväll!
Haft lite för mycket att göra de senaste dagarna, ingen uppdatering med andra ord, hehe.
Dagen har mest bestått av ridning och att fixa hästarna och utrustningen inför imorn.
Aldrie, Seppo, Ville, Tärnmn och Marseille är ridna.
Aldrie och Seppo skötte sig bra och var skötsamma.
Ville var lite trött men skötte sig, har under både onsdag, torsdag och idag fått skutta lite småhinder för första gången efter operationen.
Det märks att han tycker det är roligt med lite hoppning och han har ju ganska naturligt lätt för det :)
Tärnmin och Marseille fick först en sväng i skogen och sen avsluta med att vi red igenom dressyrprogrammen uppe på gräset.
De kändes fina båda två :)
Sen var det bara alla deras grejjor som skulle smörjas och packas och Marseille knoppa jag även idag så jag bara har Tärnmin att koncentrera mej på imorn bitti.
Tärnmin kommer nämligen sova ute eftersom han lätt blir bökig om han får stå inne för länge.
Och därmed kan det va så att han är skitig imorn, haha!
Men det mesta är förberett och fixat så det bara är att åka imorn när jag jobbat klart under natten :)
Ska bli jätteroligt att komma iväg imorn!
Hela tre veckor sen sist, på tok för länge!
Haha naeevars skämta bara ^^
 
Om jag hinner ska jag uppdatera från mobilen lite imorn :)
 

Kommentera här: