Återhämtning

Gokväll, klockan är 20.30 o jag har redan lagt mej.

Såååå skönt 💤💤
Alltså det har varit kaos hela veckan.
Till på köpet dök det upp problem så kunde inte komma iväg till Spångfors ...
Kände att jag tappade lite gnistan...
Orkar inte ens bry mej nästan.
O eftersom det har så fullt fanns det ingen ny tid på flera veckor.
Men fick senare på dagen ett samtal om att de kunde trycka in en tid till mej på måndag, hur schysst liksom? 😃
Marseille har haft en liten minisemester denna vecka typ.
Eftersom jag haft så fullt o velat lägga lite extrakrut på Kladde.
Har ändrat lite grann i träningen med henne nu.
O dagens pass jämfört med gårdagens kändes sååå bra!
Allså jag blir så irriterad på mej själv.
Jag har alltid varit så noga med att rida igenom kroppen i förstahand så att hästarna bär sig själva.
Men i hennes fall har jag lagt energi på att "hålla" fast henne o sedan arbeta kroppen därefter.
O hon som redan vill att man ska hålla balansen åt henne är det ju ännu viktigare att hon ska hålla ordning på sin kropp själv.
Men nu äre slut med det, känner att vi tagit förra steg åt rätt håll nu den här veckan.
Så imorn kör vi dressyr igen, söndag dressyrtävling i Mjölby o nästa vecka tar vi lite annat arbete.
Marseille gick också helt okej idag.
Lite lätt pass idag så kör vi lite hårdare imorn.
Inatt äre trappspringning som gäller sedan jobb i lkpg.
O sedan bilbesiktning, o en massa annat.
Ingen rast o ingen ro hehe.
Trevlig helg på er 😍

En rufftuffs o en söt Dåår 😘

Kommentera här: