Knä likt en hasledsgalla

Hej på er.
Som rubriken lyder - mitt knä ser ut som en stor hasledsgalla 🤣
Ramlade av i lördags o slog i ett knä åta fasen.
Landade rätt på knäet o kände direkt att det var nåt som drogs till.
Kunde gå hyggligt obekymrat först även om jag dock inte kunde rida.
Men framåt kvällen blev det sämre o jag kunde knappt stå på det.
Så åkte till akuten o det blev röntgat men inga skelettskador fanns iaf.
Dock var det rätt tydliga tecken ifrån korsband…….
Så nu ska jag till rehab väst på onsdag o vi ska börja där.
Men idag, två dagar senare kan jag faktiskt gå skapligt.
På söndagsnatten var jag så däven så jag har aldrig varit med om nåt liknande typ.
Fick verkligen tvinga mej upp ur sängen o det bara dånade i hela huvudet av smärta. 
Sådär så man känner att allting snurrar o det känns som att hela rummet är helt upponer.
Rida är tyvärr inte att tänka på just nu.
Kan liksom inte böja benet alls.
Men jag hoppas på att det ger med sig framöver.
Hoppas ju såklart på att det inte är korsband för det tar ju en jäkla tid att bli bra.
Men de flesta symptom tyder väl kanske på det.
Vi får se, det kunde varit värre 😊
Om det fortsätter åt rätt håll kanske jag kan klättra upp o skritta lite om ett tag.
Vi får se hur allting går. 
Ha det bra 🥰


Kommentera här: