Helg

Hejsan! 
Fullt ös här.
Hela veckan har inneburit dubbla jobbpass varje natt.
Vilket har gjort att jag har gått som en zombie emellanåt.
Men det går!
Hästarna är det full fart på.
Door känns prima.
Han dressyrar så fint så efter att han körde igång efter behandlingen.
Inte för att han gick dåligt innan men han går inte heller sämre nu.
Känns jättebra iaf.
Är såå taggad på att börja hoppa igen.

Spurr är en snäll häst o har inte försökt få av mej ännu, hehe.
Har ridit henne i en vecka nu o det har gått finfint varje dag.
Sen är hon ju rätt vass.
Man måste hålla henne lite i sitt grepp o inte ge henne så mkt möjligheter att slänga sig omkring osv.
Hon slängde sig en dag o då kände jag att hon började skjuta rygg lite grann men jag var tillräckligt snabb för att avbryta händelseförloppet. 
Låter man henne ta initiativet där tar hon lätt chansen till lite bock….
Men iaf, hon känns toppen tkr jag.
Arbetar i en trevlig form för tillfället.
Hon blir ju lätt hög i nacken o lite låst.
Men just för tillfället känns hon rätt mottaglig. 

Tänker testa knäet lite imorn med några bommar tror jag.
Se om det känns okej.
Mitt mål är att börja hoppa om två veckor.
Sen om går får vi se😊 (null)

(null)

(null)
Saknar finaste Kladd när jag ser dessa bilder 😍
Men hon har det bra där hon är för tillfället o jag är jätteglad över den här lösningen.
Men det är ju min riktiga drömhäst o givetvis hade jag önskat att vi fått mer tid ihop att rida o tävla.

Kommentera här: