Uppdatering

Nu har det gått två veckor sedan jag ramlade av.
Helt otroligt vad tiden går fort!
Jag rider numera dressyr helt som vanligt på Door. 
Sålänge det inte händer nåt oförutsett som gör att knäet blir instabilt så är det lugnt.
Men minsta lika ryck känns tyvärr.
Hoppning är en bra bit bort fortfarande.
Men Door är fullt igång o vi trimmar dressyren för fullt.
En liten bit kvar innan jag vågar mig upp på Spurr.
Måste få tillbaka lite mer styrka i benet.
Kämpar på med en massa tråkiga övningar 🙈
Tillbaka på rehaben om två veckor nu.
Såfort jag är lite stadigare så tänkte jag börja rida Spurr igen.
Men om hon bockar nu kmr jag inte kunna hålla mej kvar. 
O det kmr göra alldeles för ont om benet vrids.
Så känner inte att det är nån brådska just nu.
Avvaktar hellre lite längre med det så jag hinner bli lite säkrare i balansen igen.
Dressyr på hemmaplan på Door brukar inte vara så fartfyllt, hehe.
Det han gör är ju att slänga sig isf men jag undviker att utsätta honom för de saker som han brukar slänga sig för.
Så det har gått rätt bra.
Kul att hålla igång åtminstone tills att vi kan hoppa igen 😊
På tisdag ska Door på veterinärkoll o bli igenomgången.
Förhoppningsvis inga stora saker, eftersom han känns väldigt fräsch.
Men då har vi iaf vårens check gjord o är redo när vi väl ska ut igen.
Ha en trevlig helg alla!
(null)

(null)

(null)

(null)
Tärnmin fyllde 30 år i torsdags!!
Helt jäkla otroligt att han är så gammal 😍
Världens bästa häst genom tiderna ❤️

Kommentera här: